Co to jest HelpDesk i iSun Care?

iSun to kompleksowa obsługa klienta. Specjaliści iSun na początek zadbają o to, by instalacja spełniała Twoje wymagania. Zaplanujemy projekt oraz dalsze kroki naszej współpracy. Ale nie tylko to! Po zakończonym montażu również możesz na nas liczyć. Zweryfikujemy Twoją fakturę i sprawdzimy, czy instalacja działa tak, jak powinna.

iSun Care to panel klienta, w którym możesz zawrzeć z nami umowę w wygodnej i bezpiecznej formie on-line oraz sprawdzić jej aktualny status. Otrzymasz dostęp do swoich kart gwarancyjnych oraz, w razie potrzeby, zamówisz serwis. Specjalnie dla Ciebie udostępniamy nasze Infolinię Pierwszej Pomocy (HelpDesk), która odpowie na Twoje pytania oraz rozwiąże każdy problem techniczny.

Zobacz również

Jak dobrze wybrać firmę montującą panele fotowoltaiczne?

Zdajemy sobie sprawę, że wybór firmy, która będzie montowała naszą fotowoltaikę, nie jest prosty. Setki firm fotowoltaicznych bombardują…

ZOBACZ WIĘCEJ

Panele fotowoltaiczne bez podłączania do sieci – 100% niezależności energetycznej

Czy w Polsce jest możliwe korzystanie z paneli słonecznych w zupełnym odłączeniu od dostaw prądu z sieci? Tak! Możesz…

ZOBACZ WIĘCEJ

PV Master’s – ucz się pod okiem najlepszych!

Odnawialne źródła energii, a tym samym los naszej planety, leżą na sercu wielu ludziom chcącym podzielić się ze…

ZOBACZ WIĘCEJ